23.11.2010 г.

След дъжд качулка

Сиреч май ще да е крайно време за първи пост. „Първи”, естествено, е дума, поставена в доста фиктивен смисъл, тъй като (очевидно) вече има два преди него. Но този е първи от гледна точка на съдържание.
Т.е. взех единодушното решение (стигнах до него след демократично проведено гласуване), че ще поддържам този блог. След като някои хора (потайно казано, за да има интрига) ми надуха главата, че трябва да пиша и че според тях ще правя хубав блог. Мисля, че бях определена като „изрод на вербално ниво”, но да не задълбаваме.
Та значи, това, което искам да кажа в третия си Първи пост е:
-          Здравей, интернет свят, ще те спамя с никому ненужното мнение, което имам по различни социални и не-толкова-социални въпроси.
-           Здравейте, потенциални читатели, благодаря, че си губите времето с мен.
Освен това искам да предупредя:
-          Имам непреодолима склонност към употреба на скоби (ако не сте забелязали вече).
-          И към многоточия... Трудно си довършвам мислите. Ако изобщо потекат...
-          И често се отклонявам от темата. В случаите, когато тече мисъл, тя обикновено е безкрайно хаотична. Но не това е важното.
Та, с искрен ентусиазъм съобщавам, че ще ставам блогър!
Със специални благодарности на Илия Темелков. (Обеща да ме цункаш на следващия пост!)

1 коментар:

  1. Цун бе :).
    Бравос, много съм доволен, слагам те в Reader-а моменталически :)

    ОтговорИзтриване